teaser2_e3575f8be2d9ac196ea153f7376a9936

انیمیشن تبلیغاتی چه مزایای برای کسب و کار دارد ؟

 

ساختن انیمشن های تبلیغاتی یکی از روش های مهم تبلیغات است اگر شما صاحب کسب و کاری هستید به این فکر می کنید که چگونه می توانید برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید و ان را توسعه دهید انیمیشن های تبلیغاتی یکی از مهم ترین روش های است که می توانید از آن استفاده کنید.

در ادامه می خواهیم درباره ی انیمیشن تبلیغاتی و ویژیگی آن توضیح بدهیم

انیمیشن تبلیغاتی چیست ؟

 

انیمیشن به مجموعه تصاویر متحرکی گفته می شود که با داشتن داستانی مشخصی اتفاق می افتد

انیمیشن های تبلیغاتی اغلب ویدیو های کوتاهی هستند که پویا نمایی شده اند و هدف شان معرفی محصولات است.

یک انیمشن تبلیغاتی باید با استفاده از محتوای خلاقانه به صورت مستقیم و غیر مستقیم خدمات یک برند خاص را به مخاطب معرفی نماید

در اوایل سال 2018 بود که شرکت فیس بوک اعلام کرد امکان ارائه انیمیشن های در قالب فایل Gif    که جایگزین بنر های تصویری و ثابت است که توسط شرکت های همکار ،به منظور تبلیغات بنری در شبکه اجتماعی فیس بوک ،فراهم شده است تحقیقات نشان می دهد که کاربران بیشتر به تحرک و پویایی در مقایسه یک محتوای بصری استاتیک و ثابت توجه می کنند .

مزایای ساخت انیمیشن به جای ویدیو های عادی در این است نیازی نیست بر روی دکمه پحش کلیک کنید و ابتدا و انتهایی ندارد بلکه مجموعه ای از فریم های بهم چسپیده را مشاهده خواهید کرد

قدرت انیمیشن تبلیغاتی را دست کم نگیرید ؟

 

انیمیشن تبلیغاتی روشی قدرتمند و بسیار پر بازده است زیرا با استفاده از آن می توانید مخاطب را در مدت زمان کم سرگرم کنید وقتی به خاطر کسب و کار خود به انیمیشن رو می آورید آزادی عمل بسیار زیادی دارید ،به طوری که هر ویدیو خلاقانه که دارید تبدیل به یک محتوایی ویدیو خواهید شد انیمیشن سازی با مرور زمان رفته رفته پیشرفت کرد به دنبال آن دسترسی و امکان استفاده از آن برای افراد و شرکت های زیادی فراهم شد  استفاده از آن فقط محدود به برند سازی شرکت های بزرک نبوده بلکه هر کسب و کار کوچکی می توان از انیمیشن به نفع خود بهره ببرد و از سویی دیگر به خاطر نرم افزار ها و ابزار های حرفه ای که هست ساختن یک انیمیشن تبلیغاتی به زمان زیادی نیاز ندارد

تاثیر وب سایت در کسب و کار

 

تاثیر استفاده از انیمیشن در تبلیغات

 

در دنیا محتوا ، باور بر این است که یک عکس ار هزاران کلمه بهتر یک مفهوم را منتقل می کند توانایی یک ویدیو در این زمینه غیر قابل مقایسه با یک عکس است ساخت ویدیو تبلیغاتی خیلی می تواند موثر تر از ارتباط کلامی با مخاطبان باشد و از طرفی دیگر دیگران را بیشتر به همکاری و تلاش برای شناخت شما متقاعد خواهد کرد.

تنها مزیت استفاده از انیمیشن تبلیغاتی انتقال سریع اطلاعات نیست با استفاده از این روش از قالب تکراری که تا به حال در تبلیغات متنی یا هنری خود داشته اید خارج می شوید با نشان دادن پیام خود در قالب رسانه ویدیویی می تواند توجه مخاطب تان در هر قسمتی  را که می خواهید جلب کند

مزایای ساخت انیمیشن نسبت به ضبط ویدیو

 

موشن گرافیک و انیمیشن به مدیر کسب و کار این اجازه را می دهد مفهومی جدید را بدون هر محدودیتی خلق کند تا هر کجا که ذهن شما کار کند می توانید با کنار زدن قوانین موجود در طبیعت و رویا تان پرواز کنید و آن را در یک انیمیشن پیاده سازی کنید این در حالی است که به تصویر کشیدن بعضی رویداد ها در حال ساخت ویدیو تبلیغاتی اماکن پذیر نیست و یا هزینه زیادی دارد

مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن    یکی دیگر از مزیت های کسب و کار است .

ساخت فیلم تبلیغاتی به خاطر هزینه بازیگران ، موقعیت مکانی و از همه مهم تر هزینه عوامل و تجهیزات ، زمان و هزینه بیشتری نسبت به انمیشن تبلیغاتی دارد .

در موشن گرافیک بعد از پایان پروژه امکان تغییر و بروزرسانی وجود دارد اما در فیلم تبلیغاتی  شاید امکان بازسازی موقعیت مکانی ابتدایی وجود نداشته و یا به صرف زمان و هزینه بیشتری نیاز داشته باشد پس انیمیشن برای اصلاح و ویرایش به زمان کمتری نسبت به فیلم تبلیغاتی واقعی نیاز دارد .

استفاده برند های بزرگ از تبلیغات انیمیشنی

 

بسیاری از شرکت های بزرگ و استارتاب ها ، در مسیر برندینگ به انیمیشن های تبلیغاتی روی آورده اند  زیرا اکنون ظرفیت بالای آن ها در انتقال مفاهیم به خوبی مشخص شده است استفاده از این ویدیو های تبلیغاتی برای فروش محصولات برای فروش محصولات ،ارائه سرویس ها و مخصوصاً نمایش چگونگی استفاده از محصولات بسیار کاربری هستند .

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین به طور گسترده به منظور تشریح ویژیگی ها و قابیلیت های پلتفرم خود استفاده می کنند.

یک انیمیشن تبلیغاتی می تواند هر چیزی ، از دموی یک محصول گرفته تا یک تصویر در حال حرکت باشد .

چرا ساخت انیمیشن تبلیغاتی نسبت به تیزر های عادی برتری دارد؟

 

تبلیغات روز به روز در حال تغییرات جدیدی است و روز به روز راهکار های جدیدی معرفی می شود امروزه شاهد این هستیم که از هوش مصنوعی در تبلیغات استفاده می شود  به طوریکه شرکت ها با پی بردن به علاقه کاربر با توجه به وسیله ردیابی   فعالیت های که در دنیای وب دارد محصولاتی را بیشتر می گذارند که بیشتر این محصول توسط کاربر احتمال خریدش بالا است

از جمله موارد دیگر می توان به با صرفه بودن تبلیغات انیمیشن نسبت به تبلیغات عادی است و گیرایی بالای آن است.

 

 

 

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *